18 års brunch

I helgen fick jag den stora äran att förberedda en 18 års firande.
 Ja ni som känner mig vet vad jag känner för att fixa inför all slags kalas! Ni som inte känner mig , jag älskar det!  

Detta tema vart: Brunch utomhus.

(null)
Ost & skink rullar 
(null)
Lax och wasabi 
(null)
Tomat och mozzarella 
(null)
Älskar verkligen fruktfattet! 
(null)
Pizzakubber med smak av mozzarella och skinka. 
(null)
Skagenröra rulle 
(null)
Feta ost och vattenmelon (null)
Vaniljyoughurt 
(null)
Baguette med olivolja, tomat och fetaost
Fanns även äggröra, bacon, prinskorv, ost och kex, som jag lyckades glömma ta bild på. 

(null)
Vaniljmunkar 
(null)
Vanilj och jordgubbs cupcakes 
Choklad och marsmellow cupcakes 

(null)
(null)
(null)

Var verkligen en perfekt dag att ha just det här utomhus på. 
Bra väder, gott tilltugg och fin dekeration. 
Kunde ju liksom inte blivit bättre. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är, fin blogg kram Anne

2020-05-31 @ 21:50:54
Postat av: Anonym

En fröjd att se dina verk 👌 Anne B kram

Svar: Tack ❤️❤️ lär bli en hel del nu fram över 😊
Ina - en mammas historia

2020-05-31 @ 21:54:48
Postat av: Anonym

Tack fina Ina för allt fint och gott ❤

Svar: ❤️❤️
Ina - en mammas historia

2020-05-31 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0