Hitta sin plats

Vet du hur tröttsamt det är att inte veta vem man är?
Men jag antar att jag har tur.
Finns människor som har det värre.
Men även små saker kan göra ont.
Men vem har bestämmer vad son är en liten eller stor grej?
Men om man tänker efter så mår alla dåligt på ett eller annat sätt.
Ju mer människor vi är ju mer ensamare blir vi.
Men jag hoppas att jag hittar min plats i den här världen.
När jag har gjort det så ska jag försöka hjälpa någon att hitta sin plats.
För alla behöver hjälp att hitta sin plats.

Det jag har fått lärt mig, man kan inte hjälpa någon om man själv inte mår bra...

Kommentarer
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än en vecka och har snart 1000 kr! :) Kram

2009-07-17 @ 03:10:25
URL: http://personality.webblogg.se/
Postat av: Remember Michael Jackson

Vill du precis som vi att Michael Jacksons ska leva vidare? Läs våran blogg! :)

2009-07-17 @ 03:17:55
URL: http://remembermichaeljackson.blogg.se/
Postat av: mamma mari

Hej du!!! Tänk inte så mycket så faller allt på plats av sig själv...hitta sig själv varför leta?? du är där du är o livet det går...inte hålla på o i fråga sätta en massa vem är jag?? tids nog har du levt så pass länge så du vet vem o vad du vill här i livet..ta dagen som den kommer...kram mamma mari

2009-07-17 @ 03:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0