Vet du hur mycket jag behöver dig?

Jag har alltid klarat saker på mitt, aldrig behövt tänka på någon annan men nu när jag har dig så är du allt jag kan tänkta på.
Nu du är borta när du inte är här med mig, vet jag inte hur jag ska klara av allt.
Jag har aldrig kännt så här förut.
Allt jag vill är att du ska veta  hur mycket jag älskar dig.
Du får mig att klara av dagen.  Allt jag behöver från dig är att du är här med mig.
när tårarna rinner så önskar jag att du var här. Jag vill att du ska se hur jag ser på livet.
Allt jag ser, allt jag gör påminner om dig,
Varje gång jag vänder mig om så önskar jag att du är bakom mig.
Vet du hur mycket jag saknar dig?

Ser du nu hur mycket jag behöver dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0