Som ett ex skrev

"Jag saknar dig min blomma,
jag drömmer om
att åter se dig skina som bara du kan.
Min längtan är så stor att dig åter få se.
Jag minns våra underbara stunder,
jag minns Dig min vackra tjej,
min gudomliga Ina.
Jag kan ej glömma,
då du stod vid fotoautomaten och sken, på bara det sättet du kan, och svängde ditt underbara hår om,
och log det fina leendet som du brukade göra när det bara var du och jag.
Min längtan till dig är så stor att jag drunknar av känslor av dig på natten, varje natt, du är, och kommer för alltid att vara min blomma.
Både om dagen och natten.
Din vill jag bli, bara din och ingen annan
min Ina. Grattis på födelsedagen HH ???"

Hitta den på playahead som jag hade sparat!
Mitt ex skrev till mig när jag fyllde 17, tror jag.
hehe, Fett gulligt ju.
Kul att jag spara den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0