1 timme och 20 min!

Det här var ju inte alls några bra tider..
Tar en timme och 20 min att ta sig till jobbet.
Folk är fulla och odrägliga.
Jag har inte fått någon nyckel till jobbet än, så jag får stå utanför och vänta!
Räcker det inte med att jag får gå till bussen sedan vänta i 30 min i sergel för ta en annan buss för sedan gå igen, vädret är liksom inte på min sida?! Fryser sööönder! Men men?
Får ju sluta så mycket tidgare! mohaha
ne nu ska jag ta och röra mig till bussen som går 03.13.
Ha en bra dag. Får ta och försöka slänga in några inlägg senare!:)

Kommentarer
Postat av: malin

skööön arbetstid :P Du är så dutiiiiii ;)

2010-10-06 @ 09:03:23
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0