visste du att jag..?

 



Visste du...

att jag vill ha - Våran bebis.
att min senaste kyss - Fredags.
att jag lyssnar mest på - Rock.
att jag pratar - ibland lite för mycket och ibland inget.
att jag inte gillar - att vara ensam.
att min bästa vän - Jag har nog ingen.
att min första riktiga kyss - är ett minne för livet.hahah :)
att jag avskyr när folk säger - "håll käften"!!
att kärlek är - underbart med rätt person.
att jag gillar att - umgås och mina hundar.
att jag alltid kommer att - vara mig själv.
att jag är hemligt förälskad i - Fredrik, fast det är inte så hemligt.
att sist jag grät var - igår.. Man är rätt känslig just nu.
att min mobiltelefon är - svart och glitter blå.
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag inte gå upp och kissa.
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna och smörjer in kroppen.
att jag just nu tänker på - vad jag ska laga för middag.
att idag har jag - inte gjort mycket förutom att tänka.
att i kväll ska jag - umgås med min fina pojkvän och hundarna!
att i morgon kommer jag - Träffa Malin och shoppa lite.
att jag hoppas - på att jag kommer på vad jag vill bli.
att jag verkligen vill - börja plugga!


Kommentarer
Postat av: malin

"att i morgon kommer jag - Träffa Malin och shoppa lite." GILLAR, hahaha fb style

2011-07-25 @ 16:24:26
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0