åhho

Är så otroligt mycket saker jag vill köpa.
Så lite pengar vore ju inte fel just nu.

Efter en jätte och då menar jag jätte lång promenad med Fredrik, Tina och Conny med deras två sötnosar till barn.
Så nu har jag fått massor med sammandragningar som känns.
Kan dom inte bli kraftigare och komma tre stycken inom 10 min och åka in till förlossningen och få sin lilla bebis?
Vore hur bra som helst;)!

Tvättstuga om 45 min. Under tiden så försöker jag uppdratera min mobil, det går som det går och så kollar jag runt efter komvux.
Har två hundar som är helt slut, knappt orkar röra på sig.
Fredrik är och tvättar bilen och ska handla lite mat till ikväll.

När Fredrik är borta så är det bra att passa på att lyssna på musik han verkligen inte tycker om!;) haha

Just nu så spelas kapten röd - elden


Kommentarer
Postat av: Jessica

nej nu är ju julmusten sluuuut:(

2011-10-16 @ 23:37:04
URL: http://jessmems.blogg.se/
Postat av: Josefina

Ja det vore ju asbra! :D



Ska du komma på begravningen för deras gammelfarmor/gammelmormor förresten? hoppas det, skönt o inte vara den enda som inte har träffat tanten ;)

2011-10-17 @ 13:31:35
Postat av: Ina

Jag har ingen, en dag i taget liksom:)

Allt beror på när bebisen kommer och hur vi mår.

2011-10-19 @ 19:51:26
URL: http://inay.blogg.se/
Postat av: Josefina

Jo det är klart ;) tänkte mer ifall den inte kommit då, men det lär den ju ha såklart! :-)

2011-10-19 @ 20:32:02
Postat av: Ina

Fredrik vill vissa upp den lille om vi mår bra och om den har kommit. hahaha

2011-10-19 @ 20:38:53
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0