Förändringar

När våran lilla skatt kommer ut så blir det förändingar till 100. Vilket jag älskar!

En av alla förändringarna kommer bli att onyttgheterna ska försvinna.
Som stöd så har jag fått med min mamma och kanske Fredrik, som är lite tveksam.

Jag vill och kommer skriva om mitt nya nyttiga liv om tiden och ork finns.
Hade varit sjukt underbart om min blogg app skulle börja funka!
Men planen är att jag ska öppna en ny kategorie som ska handla om träning, mat och hur de går för mig att få min dröm kropp;).
Men jag får inte börja träna fören 6-8 veckor efter förlossningen. Kroppen måste läka i lugn och ro. Vid den tiden så kommer förmodligen flytten äga rum. Så jag kommer nog börja äta nyttigt och börja med träning när tid finns.

Just nu så vill jag så mycketJ jag vet att jag kan klara allt det jag vill göra, bara jag inte stressar.
Men viktigaste uppgiften i mitt liv kommer att vara mamma och resten får lösas med tiden.
Längtar enormt mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0