Mardrömmar?

Skrev i tidigare inlägg att hon börjat sova dåligt.
Hon är ju förkyld och är täppt i näsan. Men så hostar hon, när hon hostar tappar hon nappen.
Nappen vill hon så gärna ha, då skriker hon till. Får nappen och fortsätter sover.
Så tror jag hon drömmer, hon ligger i sängen och bökar runt jätte mycket. 
Jag hör henne snyfta till och man ser munnenn åka enda ner till hackan.
Ger nappen och tar henne mot bröstet eller på magen och så blir hon lugn.
Kan det vara så att hon drömmer?

Hon sover hela tiden och om hon vaknar så somnar hon om så fort hon får det hon vill.
Mat, nappen och närhert.

Jag vaknar direkt när hon säger något eller hostar...
Hänt några gånger att jag har vaknat en minut innan henne.
Spelar ingen roll om hon sover i vaggan eller brevid mig.
Det är bara för mig att ta och sova på dagarna nu igen.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0