Kom igen

Jag är inte perfekt, men ändå en jävligt bra mamma till Ellie.

Ibland så blundar jag.
Så jag ser inte alla rentvättade kläder, Rocky hår som samlas i högar på golvet eller den obäddade sängen.
Om ni tycker jag är en dålig mamma för det, så tyckt det!
Tack för kommentaren.

Jag väljer att hellre gosa och leka med Ellie, till och med sova.
Istället för att ha det rent och fint HELA tiden.
Självklart så fixar jag tvätten, städar och bäddar sängen men inte varje dag.

Jag tycker inte att jag är en dålig mamma som hellre myser med min dotter så mycket som möjligt.
Kommer aldrig få tillbaka den tiden, men tvätten kommer finnas kvar.



Fegt av dig att kommentera anonymt...

Kommentarer
Postat av: F

Du är så nära perfektion man kan komma min älskling <3

2012-03-08 @ 12:24:08
Postat av: Jossan

Tycker det är så sjukt löjligt att klanka ner på folk som gör på ett annat sätt än en själv, men det är väl därför han/hon var anonym också eftersom personen uppenbarligen inte vågar stå för det! Tycker du gör helt rätt som prioriterar Ellie och sömn innan städning, det är ju bra mycket viktigare! Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete ;) Tycker du är en jättebra mamma! kram!

2012-03-08 @ 15:54:52
Postat av: Johanna/ Jojjo

Du är jättefin med Ellie! Det är ni båda två! Vi har det heller aldrig helt rent, men det är nästan mer hemtrevligt om det är lite stökigt. Dessutom måste barn vänja sig vid lite smuts så de inte blir allergiska mot allt. Lyssna inte på idioter som säger annat! :)

2012-03-09 @ 11:27:31
Postat av: Johanna/Jojjo

Du är jättefin med henne! Det är ni båda två! Vi har aldrig haft det helt rent hemma hos oss, det gör det bara mer hemtrevligt tycker jag. Dessutom så måste barn vänja sig vid lite smuts för att inte bli allergiska mot allt. Du är jättefin med henne, lyssna inte på dem som säger något annat!

2012-03-09 @ 11:32:36
Postat av: Ina

Tack vad snälla ni är, det värmer <3

2012-03-09 @ 15:00:28
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0