Namnet Ellie



Nu kom jag på vart jag fick namnet Ellie ifrån.

Jag har läst en bok serier av John Marsdens.
Älskar den den bok serien. 
 I all fall så heter huvudpersonen Ellie och på den vägen är det.

Men så har dom gjort en film om första boken - Imorgon när kriget kom.
Lyckliga jag fick gå och se den på bio under graviditeten.

Men igår så ville jag se den igen! Så jag kom på varför jag ville ha det namnet.
Fast i början ville jag att hon skulle heta Molly. Men Ellie föddes till en Ellie.


Jag är inte alls besviken över hur dom gjort filmen,
dom har tagit med det mesta och inte ändrat på allt för mycket så som dom brukar göra.
Jag är nöjd och tycker dom har gjort det bra!
Håller tummarna att dom fortsätter att spela in hela bok serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0