Ellie nya fas

Ellie är extremt mammig just nu, jag kan inte göra något förutom att vara nära henne.
Så fort jag inte är nära henne så blir hon ledsen. 
Men som tur är så går det att vilseleda henne, tyvärr kan inte jag göra det.
Det kan Tina och M göra och majskorka, så länge hon inte ser mig.
 
Enda sättet för mig att hinna bli klar med maten och hänga tvätten och roa en bebis.
var att ge Ellie en skål med majskrokar på golvet, där satt hon och var hur nöjd som helst.
Skyndar på att få maten klar och får på allt på plattorna och under tiden det blir varmt så passar jag på att hänga tvätten. Så klart är hon inte nöjd så länge som jag behövde. Det var bara att plocka upp henne och laga mat samtidigt. Vissa saker var jag tvungen att lägga ner henne på golvet.

Det ni, jag blev klar och hon älskade maten. Så det var värt det.




Man kan lungt säga att hon är mammas lilla flicka:D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0