400

Min mobil, ja den är nog mer död än levande.
Så här sitter jag och kämpar med att få över alla 400 bilder till datorn.
Innan mobilen säger godnatt.
Men mobilen är inte samarbetsvillig, Vet inte hur jag ska få över bilderna..
Det är för många bilder. Vill inte förlora alla dessa bilder.
Vad fan gör jag nu ?!
 


En timme senare har jag lyckas fått över
170 bilder. Nu är jag fast igen.
 


Nu vill jag börja gråta!!!!!!!
1 timme och 40 min senare har jag lyckas fått över alla bilder.
Det enda jag behövde göra var att byta till en annan iphone sladd.
Konstigt för det var lika dana sladdar.
Skit samma jag tänker inte bry mig om varför.
Jag är bara glad att det gick till slut.
 
Nu blir det att uppdratera mobil.
Inte ikväll, inte i helgen.
Men på måndag. I helgen är det jobba som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0