En månads bok

 
fotobok är något  jag sitter och pysslar med varje lediga seknd jag har över.
Det blir bara en massa bilder på Ellie. Månad från månad.

Sitter letar bilder efter bilder. 3 st bilder från varje månad.
Vet ni hur svårt det är att välja? ALLA bilder är så jävla fina.
Börjar bli klar. Har en månad kvar och det är November.
Så ja det är bara att vänta tills November månad är över.
 
Den här boken är tanken att Ellie ska få i julklapp.
 
Jag har lite svårt att förstå att förstå hur snabbt Ellie har vuxit.
Från 3,5 till 10 kilo, min lilla haffaklump. <3
Från att bara ligga stilla på samma ställe från att vara över allt.
Kan någon förklara för mig vad hände?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0