Ett mål, en plan och en lycklig människa

Mina tre dag tränings pass.

I lördags gick vi en proemenad på 5,55 km + 17 min ben och rumpa.
Söndags gick vi 3,41 km + 8 min ben.
Hade sån träningsverk, så orka inte träna rumpan.
Idag har i bara gått 2,67 km + 17 min ben och rumpa.

Den här veckan blir det bara ben, rumpa och rygg.
Plus lång promrnader, helst varje dag. Men någon villa dag måste jag få.
Från och med idag, ingen socker och mycket sallader till maten.
 
 
Målet är komma tillbaka till den kroppen jag hade innan gravidmagen kom.
Gärna lite smalare än så. Någon gång i framtiden, i allfall.
Men än så länge får jag köra på för att må bra och känna mig bättre i mig själv.
Ingen stress.
 
Men jag mår bättre, känner mig inte lika trött och nere längre.
Det blir att fortsätta så länge jag orkar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0