En vanlig dag med mig och Ellie

 

 
Idag har det varit ganska lungt, tvättat i tvättstugan.
Vilket Ellie tyckte det var riktigt kul.
Tur att någon tycker det är kul att tvätta. hahaha
Efter det så sov hon i tre och en halv timme (?)
Så rolig var hon och jag var lagom uttråkad..
Halv 2 bestämde hon sig för att gå upp, då vart det mat för oss båda.
Hanna kom över för att få leka med Ellie. Vi gick ut till lekplatsen.
Ja ute var vi i två timmar. Passa på att njuta av höstsolen.
Lång promenad vart det också.
 
Något galet fel på vagnen. Den är sne...
Snubben i affären montera upp vagnen fel.
Stackars Fredrik har mer jobb att ta i tur med när han kommer hem.
Om jag skulle ta och försöka fixa det skulle det bli kaos, för Ellie vill ju så snällt "hjälpa till".
Fixa vagnen när Ellie sover är ingen bra ide eftersom hon alltid sover i vagnen på dagtid.
Kvälls tid, nej tack. Då är det egen tid som gäller. Bortskämd, javisst men lite lyx måste man kunna unna sig.
För mig är kvälls tiden viktig. En stund då inget annat är viktigt.
Lägenheten kan se ut som ett kaos och så får det se ut till dagen efter.
Som Tina brukar säga, "det är ingen annan som tar det ifrån dig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0