Någon med super krafter?

En ny blogg design behövs.
Tyvärr så är mina tjejer som brukar hjälpa mig upptagna med en massa härligheter.
Pooouh mig :(! Nej inga sura miner nu :D.
 
Men om det inte är någon annan här som har super kraften att göra blogg designer som känner för att hjälpa??
Så får jag helt enkelt lära mig att göra en egen.
Hur går man tillvägars?
Önska mig lycka till, för en ny blogg design ska det bli !

 
Behöver få tillbaka min blogglust.
Det bästa knepet mot det är att fixa om bloggen.
En make over!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå ut på youtube och se på tutorials :) Det var så jag lärde mig det minst sagt svåra programmet Dreamweaver. Du kan säkert hitta väldigt mycket hjälp på Google också. Om du förstår engelska bra så blir det mycket fler sökresultat än om du söker på Svenska. Lycka till!!

2012-09-26 @ 16:56:16
URL: http://www.profitablemoneyonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0