lille plutt kom nu

 
Bebis kom ut nu, känns som min kropp inte orkar så mycket mer.
Det gör ont i svanskotan när jag går, nu.
Mycket sammandragningar, känns som hela jag ska spricka i 1000 bitar.
Så här ont hade jag inte med Ellie.
Varför är det värre nu?
Är det bara jag som upplevet mer smärta med barn nr två?
 
Anstränger mig det gör jag väl. Men mindre än vanligt.
Jag har släppt taget så mycket jag kan och låtit Fredrik får göra det mesta.
Känns så jäkla skönt att ha honom hemma nu,
Utan honom hemma hade gått men det hade varit riktigt jobbigt.
Så otroligt duktig min man, inte ett enda klagomål.
Även fast han har rätt att klaga på vissa saker.
 
Lilla Ellie är mycket hjälpsam hon med.
Plockar upp allt på golvet och lägger sakerna där jag ber henne att lägga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0