Två barnsmamman

 
Det här med att få tid att blogga.
Verkar jag ha svårt att hitta.
Värre kommer det blir när Fredrik börjar jobba igen.
 
Kommit på en liten lösning på det problemet.
Är att skriva in i mobilen när jag har någon sekund över.
 Men att få in både bilder och inläggen i bloggen är ett annat problem.
 
Vill inte sluta blogga, men det måste finnas tid till det.
Barnen går alltid före. Resten får helt enkelt vänta.
 
Efter familjen kommer jag.
Här ska mammakilorna bort.
 
Men ha tålamod, det kommer upp blogginlägg.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni är, värdens finaste barnbarn och världens finaste Ina,
Är så stolt över dig

2013-04-28 @ 19:42:53
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Hoppas du fortsätter så mycket du hinner, det är jätte roligt att följa er vardag!

Men att blogga med två små hemma, känns ibland omöjligt... Dagarna går så otroligt fort när man är själv med två :)

Svar: Hoppas att jag får lite tid över någon gång ibland. :)Tycker inte om att blogga genom mobil appen,
annars hade det varit en as bra grej.

Förstår var du menad,
dom senaste dagarna har bara flugit i väg.
Ina - en mammas historia

2013-04-28 @ 19:49:56
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0