Gnäll, gnäll inlägg

Än är dom sjuk,
så det är inte mycket som händer.
 
En hel del promenader har det blivit,
enda sättet att få Ellie att sitta still. 
vart en vända till Farsta när dom båda somna på en av promenaden.
passa på att köpa hem det sista till dopet. 
som vanligt råka det komma med lite mer än vad som var tänkt. nödvänligt ont. 
Är nu mer eller mindre klar,
känns ju så där hade
behövt få mina tankar åt sidan.
mycket som snurrar och
någon ångest attacker.
tur att mina småttingar och
små syskon finns. 
Så har vi haft trevligt sällskap både igår och idag. Av Malin och Johanna. 
 
Det blir inte många timmars sömn inte. Skrikande barn, hundar som håller på och inte nog med det så mardrömmar. 
Snart är dom små äntligen friska. 
Jag tror jag behöver en semester.
Där det inte finns några sjuka barn, ingen ångest, inga måsten eller sitta instäng. 
 
Vissa tröst äter andra tröst tränar.
jag bakar eller pysslar...
valt ut bild efter bild,
nu ska det skickas in.
Vart "bara" 600 bilder+ 6st förstoringar...
 
vad gör jag nu ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0