vårfin, kanske

Ett besök hos frisören behövs innan lilleman kommer..
 
Våga klippa något nytt, klipper endast topparna annars.
Måste finnas något mer man kan göra med håret förutom att färga och
klippa av det helt och hållet.
Fast raka av mig håret är väldigt lockande.
Håret jag tappa under tiden jag amma Ellie har börjat växa ut. Så det står åt alla håll och kanter..
As bra att det är påväg tillbaka men jäklar var fullt det är,
för att göra det ännu värre så är det lockigt också.
Tur att det finns plattång,hårspännen och hårvax..
 
 
Klippa en riktigt kort snelugg och uppklipp, kanske?
Då kanske det nya håret har en chans att växa ikapp.
Men åå andra sidan kommer jag ju tappa hår igen när han är ute.
Är det någon ide att ens försöka sig på håret..
 
Men först och främst, boka en klipp tid.
Sedan få panik över frisyrer.
 
Om någon har någon härlig ide, dela med er gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0