Nyårslöften

Nyårslöften är inget för mig. För mig är nyårslöften inget jag tar på allvar.
Först börjar man super seriöst men med tiden så glöms det bort.
Men löften under året har jag gett mig, så antar att det är nyårslöften.
 
Men jag har mina mål under 2013. 
 
* Få Ellie att somna själv.
* Rocky uppförande måste göra något åt.
Vet inte vad som har hänt, men han dissar både mig och Fredrik när han är lös.
Så numera går han i koppel tyvärr. Vilket är helt värdelöst för han har glömt bort hur man går fint.
* Jag ska börja träna efter att vår son är kommen och kroppen har läkt.
* En ny soffa
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

du får börja träna med mig sen ;)

Svar: Ja fan vad roligt, värsta som finns är att träna ensam.:)
Ina - en mammas historia

2013-01-02 @ 22:11:09
URL: http://finallyfound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0