2 km

 

 
Varje dag sedan i måndags så har jag varit ute och tagit en runda på två km.
Sakta  men säkert går det snabbare att ta mig runt på 2km.
Målet är att ta 2 km på 8 min.
Sedan blir det att utöka 2-3 och fortsätta så.
Jobbiga är att jag bara kan vara ute och springa varannan vecka.
Så det får bli övningar hemma när Fredrik jobbar.
Men om vi åker till mamma så ställer hon mer än gärna upp och tar dom små.
 
Jag känner verkligen hur min blod blodcirkulation blir bättre.
Fryser inte lika mycket. Hur underbart som helst.
 
Jag tar oftast med Rocky ut, då han tycker det är roligt,
Zelda får stanna hemma.
Hon tycker det inte är lika roande och det känns inte helt rätt att tvinga henne. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0