Det går framåt

 

Jag tar varje tillfälle jag har över till att fixa med mitt pyssel.
Har så många idéer och så lite tid.
Men jag får det gjort, även om jag hela tiden får avbryta.
 
Jag älskar att få den lilla tiden att bygga upp min små grejer till barnen.
Extra roligt att göra till dom.  
Så det blir en hel del till dom.
Även mycket bak blir det.

Jag är nästan klar med all dop dekoration,
men det är ett tag kvar och nya idéer kommer säkert komma innan dess.
Men just nu håller jag på att fixa till en låda och hur den blir får ni se när det är klart.
Har lite saker som saknas för att den ska kunna bli klar.
 
Jag måste bara säga att jag blir mycket bättre.
Mina grejer blir snyggare om jag själv få säga.
Så sant som det är sagt övning ger färdighet.
 
Det här med bakningen.
Jag ställer gärna upp att baka  om du behöver hjälp.
I utbyte att hjälpa till att ta dom små under tiden.
Intresserad så hör av dig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0