Bb väskan

Jag har ingen aning om hur många dagar vi blir borta. 
För Ellie packa jag tre av allt och smutsigt vart det snabbt, tur att bb lånar ut kläder.
Dock inte mössor.
Då vi var tvungna att stanna kvar lite längre. 
Men viktigast är ju att han har kläder till honom att åka hem i.
 

Lilleman:
Två bodysar.
Två byxor.
En sparkdräkt.
En inomhus mössa.
Tre  par strumpor.
En snuttefilt och filt.
Ytterkläder:  overall, mössa och vantar.
Blöjor och vårtservetter.
Jag kom på att pyjamas har jag glömt bort.
Present till Ellie.  
 
Ellie:
Tre ombyten med kläder.
Blöjor, vårtservetter.
Resesängen, täcke, kudde och filt.
En pyjamas, en nalle.
En nalle puh film.
Tre burkmat, tre mellanmålspåse, ett paket välling och en nappflaska.
Bad olja och salva.
Tandborste, tandtvål,  en kam, tofsar och hårspännen.
 
Mamman:
2 par mjukisar.
2 linnen.
2 koftor.
3 underkläder.
3 par strumpor.
1 par stickade strumpor.
2 amningsbh.
Shorts att sova i.
Små pengar
Schampo, balsam, tvål, hudkräm, lypsyl, tofsar och hårspännen.
Tandborste och tandkräm
Även smink.
 
Shampo, balsam, tvål, hudkräm, tandborste och sminket,
är test produkter som jag har fått av svärmor och mamma.
As bra och tar ingen plats alls i väskan. 
Sminket är kanske jävligt onödigt, men det är en trygghet att ha med.
Med smink menar jag en mascara och  foundation.
 
Sista minuten:
Kamra + laddare
Mobilladdare
Pass
Mvc papper
Snuttefilten och filt (som ligger i våran sängen)
 
 
Tror ni jag har glömt något eller något som men va det behöver du inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0