Mammas flicka

 
Nu är hon äntligen hittad, Lillan. Det blir att packa upp henne och slå in henne utan kartong.
Så hon får plats i bb väskan. Även om jag hoppas att vi inte blir långvariga på förlossningen eller bb.
Men man vet inte och jag skulle inte klara av att vara ifrån min lilla flicka allt för många dygn.
Får se hur det blir med den saken, men dockan ska hon få när Ellie träffar sin lillebror för första gången.
 
När jag var gravid med Ellie var jag mest orolig över hur förlossningen skulle gå,
det var något jag inte såg fram i mot.
Nu är jag inte så värst orolig över förlossningen, mest i tankarna det går som det går.
Men min panik över att lämna bort Ellie, är inte lätt att ha och göra med.
Inte det att hon kommer ha det dåligt, tror jag knappast hon kommer ha.
Bara det att jag hatar att vara ifrån henne allt för många timmar.
En sån där töntig mammakänslan, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0