Blått

 
Ibland så finns det lite, lite extra tid över till skönhets fix.
Så som att raka benen, färga & forma ögonbrynen,
fixa med naglarna och hårvård.
Jag vill se någorlunda bra ut och jag vill känna mig fräsch.
Om vi ska iväg så försöker jag alltid fixa håret och ha på lite smink.  
Men just nu känns det ganska värdelöst att fixa håret då det är så slitet.
Så en klipp tid är ett måste, både för håret och självförtroendet.
 
Jag har alltid så mycket för mig om dagarna.  leka, amma,
bytablöjor, mysa, åka på äventyr, promenader och få in någon övning.
Om jag då har tid över så blir det lite skönhets fix, bloggen,
fixa Kevins första år böcker eller att städ/tvätta.
Städa hinns sällan med då det är det tråkigaste.
Lägenheten ser ut som ett kaos vissa dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0