Lördags slog jag på hårt.

Vakna upp på morgonen och kände att idag var det dags. Nu eller aldrig.
Jag är nöjd över att jag tog det beslutet, nöjd över att jag inte vänta på att måndag.  
jag säger alltid "jag börjar på måndag" men blir ändå aldrig så.  
Jämnt och med allt. Onödigt!
Bästa är ju att börja direkt när man tagit det beslutet.
 
Lördagens träning:
 En promenad på 1,99 km på 19 min.
50 squats.
40 utfall.
Två olika rumpträning  
30 på varje rumpträning.
Gissa träningsvärken imorgon.

Söndags träning:
en promenad på 1,43 km på 13 min.
50 squats.
så mycket mer än så vart det inte idag. Träningsvärk.
 
Måndagen träning:
Promenad på, 6,56 km på 68 min.
50 squats.
Fortfarande träningsvärk + plus ryggsmärta.
 
Tisdagens träning:
Noll träning, smärta i ryggen igen.
 
Magen är egentligen den jag vill jobba på. Men magen måste få läka.
Annars blir det risk att man kan få limpa mage.
Så rumpa, ben, rygg och armar få tränas istället.
 
Imorgon blir det att ta bild, mäta och vägas. (Ååå har redan ångest).
Men jag tror att man blir mer peppad av att se ett resultat.
Bild kommer jag inte lägga ut, inte än iallafall...
Vad för träning blir det imorgon tro.
 
Jag ska köpa boken "träning för nyblivna mammor" av Olga rönnberg.
Hört mycket bra om hennes böcker och träning.  Så vill jag ha en rosa pilates boll och ett par snygga gympa skor.
 
Nu mina vänner så kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0