Sommar


 
Eftersom det alltid varit en stor hit för Ellie att besöka djurparker.
Så i år blir det att åka runt på små parker med djur. Bondgårds djur.
När och om man tröttnar på att titta & klappa djuren
så finns det leksaker och lekpark att leka med.
Små ställen som inte kostar att besöka som är  hur mysiga som helst.
 
Aspudsparken var en av mina favorit parker som liten.  
En av Stockholms största parker med djur.
 
bandängens lekpark.
Har små söta djur med en stor lekpark.
 
Siggesta, är väl för lite äldre barn men ett mysigt ställe ändå.  
Inte så värst mycket djur,
förra året skulle dom ha betalt för att klappa kaniner om jag nu inte mina fel...
 
En 4 h bondgård i axelsberg ska vi försöka ta oss till.
Jag praktisera där i två veckor, hade riktigt roligt där som ni kanske kan förstå.
Men vägen därifrån är inte riktigt den roligaste med barnvagn.
Riktig mördar backen.
 
Junibacken, Skansen, aquaria vattenmusseum kommer nog också få sig ett besök.
Förhoppningsvis så är det så pass varmt att det går att bada.
 
Jag måste bara säga att jag älskar att vara mammaledig.
Har all tid åt mina små älsklingar,
tid har vi åt att hitta på en massa bus tillsammans utan att behöva stressa igenom sommaren. Bara att njuta av sommaren.
 
Sällskap vill vi gärna ha så om ni är sugen på att följa med så hör av er.

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja det skulle vara roligt när jag kommer upp

Svar: Ååh vad roligt, det skulle Ellie älska :D!
Ina - en mammas historia

2013-05-20 @ 14:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0