Tränings appar

 
Runkeeper används flitigt just nu.
Jag tycker den enkel att använda. Man väljer vad man ska göra,
så som gå,  springa eller alla möjliga sätt som man rör på sig.
Roligt att man kan lägga in musik i appen.
Det är något jag kan  rekommendera och den är gratis.

 
17 min var ett tag sedan jag använde mig av.  
Oavsett anledning så kan det vara svårt att ta sig till gymmet.
Då kan dom här apparna vara bra, tar 17 min av din tid och bra träning är det.
Jag använde en av dom här apparna som avslut efter en lång promenad.
Då Ellie oftast sov i vagnen, om inte var hon med.
För hon trodde nog att jag dansa. Dock så kostar dom några kr.
 
Vet ni några andra roliga tränings appar? Tipsa gärna om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0