Veckans träning:


 
Istället för att skriva upp min mini träning varje dag skriver jag upp den varje vecka.
Att skriva upp det här är för min skull. Nej jag stressar inte.
Jag tar det i min takt, efter min kropp. Känner jag av att det gör ont, då villar jag.
Ingen stress, ingen måste. Bygger upp en träningsform med tiden.
Så får vi se hur mycket jag egentligen hinner göra under dagarna
 med två små barn och två hundar.
 
Så här har veckan sett ut.
15 maj, onsdag
1,0 km på 10 min.
 
16 maj, torsdag
3,19 km på 36 min.
70 st squats.
 
17 maj, fredag
5, 20 km på 50 min bärandes på Kevin.
75 st squats.
 
18 maj, lördag
 3,57 km på 47 min.
90 squats.
20 utfall.
2,19 km på 22 min bärandes på Kevin
 
19 maj, söndag
3,37 km på 45 min.
 
20 maj, måndag.
3,41 km på 39 min.
100 squats.
50 st på en rumpövning.
 
21 maj, tisdag.
3,56 km på 46 min
105 squats
 
Jag känner mig stolt.
Att göra 105 squats, känns som att göra 50.
Kroppen anpassas sig väldigt bra. Coolt.
Ny vecka, får se om jag får in en ny övning.
Mer motivation får man när folk säger att man inte kan få tillbaka sin kropp efter en graviditet.

Upp tillbevis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0