Flytta eller inte

Idag måste jag ha fattat det här beslutet. 
Jag har ingen aning. Vad fan ! Varför ska det vara så svårt?!
här kommer min för och nackdelar. 
 
Fördelar
Underbara natur
Mindre trafik 
Eget hus, stor tomt.
Folk är ju rätt utspridda i Stockholm, kanske lättare att knyta kontakter i mindre stad.
Göra till "vårt", det blir vårat.
Fria hund.
Slippa höra grannan.
 
Nackdelar 
Ungarna kan inte träffa våra familjer lika mycket. Kommer  bara bli några gånger per år. (det här som svider mest, vill inte komma längre ifrån våra familjer. varför kan dom inte bara flytta med oss ?? 💔) 
Inget körkort. 
Mindre hemmaföräldrar 
Dyrt, dyrt
Inget babysim eller Grekland. 
 
Inte att jag vart så mycket klockare på att göra en lista..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0