Livets gåva

Familjen är helt enkelt bäst!
Jag verkligen älskar mina

småsyskon och mamma.
En fantastisk mamma,
så stark och omtänksam.
4 underbara men galna småsyskon.
Vi alla så olika att vi blir lika.

 


Så många gånger dom ställt upp och finns alltid där för mig och mina barn.
Jag glömmer aldrig minnena vi skapat ihop.
håller er varmt om hjärtat.
Ni får mig att le,
även dom tuffa stunderna.
Älskar er alla varje sekund av mitt liv.
Jag är den jag är idag tack vore er.
Mamma, kimmy, Sofia, Simon, Maria, Zelda, Fredrik, Rocky, Ellie och Kevin

 

 
I slut ändan så är det familjen som alltid finns där när det brister.

Som alltid förlåter och

står med öppna händer.
Glöm aldrig bort dom, knuffa aldrig ifrån dom och påminn dom hur mycket

dom betyder för dig.
För en dag kan det vara försent...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0