Tand tråd, glöm inte

 
Okej det här är en dyr historia, väldigt...
Till er som inte använder tand tråd, BÖRJA!! 
 
Jag har alltid varit nog med att borsta mina tänder, morgon och kväll, små äter har jag inte heller gjort. Men har aldrig använt tand tråd...  Beröm till mig som haft tre håll i mina 23 år. Kunde varit bättre om jag duktig nog kunnat använt tand tråd. Då hade jag sluppit den här roliga tandkött inflationen som vägrar ge med sig. 
1 år av många tandläkar besök och det är först nu det börjar ge med sig. 
Det är inte bara dyrt, det är smärtsamt med. Gått från tandläkaren och det känns som någon skrubbat med ett sudd i munnen på mig. 
Hemma får jag skrubba själv med 5 olika borstar...
 
Mitt råd till dig, glöm inte tand tråden ikväll :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0