Det går framåt

 
När pojkvännen köper ett gym kort och tränings bh till en är det ett fint sätt att säga man är tjock?
hahaha eller så är det så att han tar det där steget jag länge velat men aldrig gjort något åt.
Lat och feg är ingen bra blandning, tur att jag har folk omkring mig som ger den där extra knuffen.
 
Kläderna ovanför är från märket soc och går att köpas på Stadium.
Byxorna och tröjan ska köpas hem. Plus en vattenflaska kan ju vara bra att ha.
 
Så nu ska jag bara ta mig till gymmet som ligger 10 min härifrån.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gullstrand

woohhoooo :) Vilket gym är det?

Svar: Det ligger ett litet gym vid hemmesta skolan. Så nära och bra. Plus inte så mycket folk.
Ina - en mammas historia

2014-02-11 @ 21:30:30
Postat av: Joanna

Vad härligt med ett gymkort! jag hade gärna velat ha ett av min sambo :) vilken gym blev det!

hoppas utomlands var super underbart för er:)

Svar: Du är grymt duktig som tränar på annat håll. Det är starkt av dig. :)

Finns ett litet gym vid hemmesta skolan. Där vart det :)

Det var super skönt och hur roligt som helst :)
Ina - en mammas historia

2014-02-11 @ 22:23:33
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Okej! Det är ju lagom där :) har också funderat på att köpa där då jag tränar i den hallen men det är tyvärr lite fel håll för mig :(

2014-02-12 @ 18:18:10
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0