Träning och sjukdom

 

Jag har haft feber, hals ont

med sprängande huvudvärk.

Sömnlösa nätter och massor att göra.
Jobbigt att känna sig helt död och rastlös.

Så att ta det lugnt har jag inte gjort så mycket. Men jag har ute slutit träningen.
Bravo eller fy...
Än idag har jag sprängande huvudvärk,

en vecka nu.
Jag vaknar med det och värktabletter hjälper inte mycket.
Men bortsett från det känner jag mig frisk.


Så idag var det första gången jag träna,

jag kom ditt med ryggvärk och gick därifrån utan smärta. Kändes så jäkla bra att inte ha ont! 35 min träning gjorde sitt. Även om det kändes bra i ryggen, kan jag lova att mitt huvud gjorde det inte..
Nu 7 timmar senare gör det ont i ryggen igen. Fortsätter jag med träningen så kanske i framtiden är smärtan borta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0