En ut en in

Varför vi skaffa ännu en vagn, igen?

Ganska enkelt och något vi borde gjort för länge sedan.
Jag älskar verkligen easywalker june.
Men tyvärr står den här hemma och

ser vacker ut. Det är den för dyr för.
Förtjänar att bli använd.
Duo är vagnen för oss och

har allt vi behöver hos en vagn.
En extra vagn behöver vi, dom tillfällena dom små inte är tillsammans. Vilket är väldigt sällan.
Så en billigare vagn, en extra vagn.
Hittade brio race på blocket för 600kr.

Taget.
Jag ska ta och färga om vagnen,

så den inte ser så sliten ut.
Enda tråkiga är att handtaget låter.
Vilket stör mig extremt mycket.
Men aa en extra vagn och det priset ska man inte klaga.
Fast ändå ska jag försöka få det fixat.

 

Esaywalkern finns nu på blocket

och redo för ett nytt hem.
blocket.se/stockholm/EasyWalker_June_51529345.htm?ca=11&w=1

Jag som kämpade för den här vagnen, så det suger verkligen att behöva sälja den...


Kommentarer
Postat av: Bella-Snart 2 barns mamma

SÅ FIN VAGN!!!! Synd bara att vi har en sittvagn redan :(
Hur gick det med jobbet föresten? :D För visst sökte du för ett tag sen? :P

Svar: Aa jätte fin, vad för vagn har ni :D?

Jag var på intervjun men dom behöver någon som kan jobba när som helst :(
Ina - en mammas historia

2014-01-11 @ 15:48:40
URL: http://isabellenojd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0