Inför framtiden

I framtiden blir det att byta rum.
Så barnen får det stora rummet
och vi det lilla.
Något jag ser fram i mot.
Jag tycker bättre om att sova i ett litet rum och att barnen får större lekyta att leka i.
Men så länge Kevin sover inne hos oss behöver vi det större rummet för att få plats med sängarna. Men efter det behöver vi inte den ytan. Det enda vi behöver är en säng, min sminkhörna och ett skåp.
 
 
(Den här tapeten vill jag ha i sovrummet.
 just my style, döskallar och fjärilar. )

 

Men jag vill att vårt sovrum ska kännas litet.
Så det blir en svart fondvägg och resten av väggarna rosa. Svarta möbler och gardiner.

 

 

I barnrummet vill jag att det ska kännas stort, så ljusblå väggar med vita möbler och mycket stjärndetaljer i blå och rosa färger.
Till säng väg blir det nog våningsäng,

med sänghimmel (viktigt enligt mig).
Funderade på fondvägg men väljer nog att sätta upp tavlor eller något annat kul. kommer välja bort bokhyllor för att sätta upp hyllplan istället. 

Jo okej en bokhylla kommer det vara bakom dörren, så all yta i rummet används.

 

ska bli kul att få göra om, göra till det bättre.  

Många idéer om hur det ska se ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0