Nyårslöften inför 2014

Förra årets nyårslöfte gav resutalt.

 

* Få Ellie att somna själv. (Check)
* lära mig att sy. (Check)
* En ny soffa, (vilket det inte vart av, hittar ingen vi gillar)
* fixa köket. (Check)

 

 

 

Jag i vanligtvis inte brukar ge löften. Men eftersom det gick så pass bra förra året så kör jag i år igen.

 

- minska på mobil användande på dag tid. (Är så otroligt less på mitt mobilberoende...)

 

- Bli av med mina kärlekshandtagen,
Kanske inför skaffa magrutor också (?).

 

Det är vad jag kan komma på.
Jag känner att mitt liv är så jävla perfekt med sina brister. Har folk som älskar mig och jag dom. Tak över huvudet, mat på bordet

och mycket mer på det.

 

Jag tackar 2013 för allt underbart

det året har erbjudit.
Nu hälsar jag hjärtligt välkommen 2014.

Må det här året bli lika fint år. Med mycket glädje men snälla skona mig från magsjukan!!

(fick magsjukan 6 gånger föra året...)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0