Stenålders morsa.

Fredrik drog iväg bara för att kolla. Det sluta med att han kom hem med den.
En surfplatta, jag är lagom road... Inte alls.
Jag tycker det är överdrivet och onödigt.
Räcker det inte med tv, datorer och mobiler?
aja en sak mer eller mindre antar jag.
Fredriks poäng var ju att det är skit bra att låta barnen ha den när man ska åka långt.
Liten och lätt att ha med under tiden man åker. Okej det kan jag väl gå med på...
MEN BARA DÅ!

Kommer krävs mycket för att låta barnen få ha en surfplatta att leka med.
Även hur lätt det än må vara att underhålla dom med den.
Nej jag tror inte att en surfplatta är bättre för att få barnen att lära sig saker.
Äta, känna och prata det tror jag mer på.
Så sällskaps spel och peck böker.
Synd att just sånt är så otroligt dyrt. Men värt det.
Tur att min mamma har slängt över sånt från mina små syskon.

Fredrik gjorde trots allt ett bra köp, till han själv.
Perfekt för honom att ha på båten dom timmarna han inte kör.
Bra tidsfördriv för hans del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0