Matsäck

 
 

Vi (jag) är väldigt spontana.
får jag en ide,

så är det som gäller.
Gäller med allt.
Har jag bestämt att vi ska åka till bandängen, så är vi på väg ditt efter 5 min.

 

Packa, på med kläder och så var vi på väg.
Stackars Fredrik vissa gånger.
Han Hinner knappt vakna till liv innan han sitter i bilen på väg till en av mina påhitt.

 

Pågrund av mina ryck så åker vi sällan utan matsäck och så har det blivit

en del onödigt dyra utgifter.
Skärpning på det! Matsäck fram över. Dessutom så har jag alltid

älskat utflykter med matsäck.

 

Jag har nu stekt en del pannkakor och gjort pizzabullar som ligger i frysen och väntar. 

Pizzabullarnana!

Enkla, snabba att göra och suveränt goda.
Ska även fylla frysen med matmuffins.

Dock har jag problem att

komma på någon god fyllning.
En grym röra hade varit korv, soltorkade tomater och feta ost.
Kräsen som jag är så äter jag verken korv eller soltorkade tomater.
Kommer jag inte på någon gott vi

alla tycker om. Så får det bli korv,

feta ost och tomater.
Ellie och Kevin är helt galna

i tomater och korv.

 

Tips mottaget på fyllning och annan god matsäck som går att frysa, tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0