Det här är min grej

 
 
Idag följde jag med Erika till badhuset för att motion simma. 44 längder vart det. Efteråt vart det att åka vattenrutschkana, åka runt i strömmarna och bada bubbel pool. 
Det känns bra.
 
 
Jag förstår inte varför jag inte har gått och simmat tidigare. Att träna på gym är inget för mig och att springa klara inte min fot (gammal stukning). 
 
 
Men att simma är bra träning, inget som belastar foten och avslappnade. 
Minus är resan ditt då det är rätt dyrt. 
Plus är att det kostar 50kr innan 2. 
 
 
Ska lätt fortsätta simma den veckan
Fredrik är hemma.
När Fredrik jobbar blir det att träna
hemma med pilates bollen. 
 
 
Snart kommer brudklänningen!! 
Jag hoppas den passar vid bysten men resten kan den vara lite, lite,lite försmått. Perfekt motivation att bli av med dom sista mammakilorna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0