oktober

Äntligen oktober, mycket roligheter
står på schemat. 
Höstmyset med varma drycker och tända ljus. Lek i löven, plocka hem naturens egna pyssel och förbereda inför Ellie tre års firande.
Ellie ska dessutom till tandläkaren. 
 
Jag är även extra lycklig över att min vigselring har kommit till affären, ska till choklad och bakmässan med underbaraste Johanna, jag ska på våningstårtas kurs, så ska jag och Fredrik få egentid till varandra, barnen får mys stunder med sina mor och far föräldrar och förhoppningsvis så kommer min klänning att komma.
 
 
 
Förra årets höst bild! ❤️

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

AWW vilka urgulliga barn :) hoppas ni haft en lika solig höst som vi här i GBG

Jag bjuder till tävling på bloggen..vinn söta eko barnsaker :)

ha en härlig vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

2014-10-09 @ 15:29:23
URL: http://inredningsvis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0