Det var på tiden

 
 
Jag har tyvärr inte haft möjligheten att kunna blogga, det är mobilens fel.
Inte kunnat kopplat ihop mobilen till datorn. Inte kunnat lägga ut bilder från mobilen till internet heller. 
Men konstigt nog kunnat använt mig av instagram. 
Problemet är löst och jag kan åter fortsätta med allt jag brukar. 
 
 
 
Ni är väldigt nyfikna om bröllopet och jag står fast vid att jag inte tänker avslöja i detaljer eller speciellt mycket. Det jag kan säga är att jag skulle kunna gifta mig om två månader. Allt går as bra än så länge, jag har lyckas hålla budget mer än bra. Min bröllopsklänning som är min drömklänning är beställd, 850kr gick det på. Dock kommer den behövas sy upp. Fredrik är förvånad och lättad. Han är även chockad över att det är så mycket som är fixat. 
Det som faktiskt är svårast just nu är brudtärnornas klänningar. Tre tjejer med tre helt olika stilar och ett färgtema. Men jag har en klänning på väg som två av tre tjejer gillar.  Bara det är ett framsteg. Den föra klänningen var det bara en som gillade, förutom jag då. Men den kändes inte rätt då den var väldigt tajt och kort. 
Ääh var det något mer jag kunde avslöja? Hmm har jag sagt att vi har ett datum och att ringen kommer på onsdag? Jag vill verkligen prova den, vill se hur den sitter på mitt finger! 
 
 
 
Snart blir min lilla prinsessa tre år, jösses tre år!? Seriöst vart tog tiden vägen? Känns som det var igår hon lärde sig att krypa. Sjukt läskigt.
Ett prinsess firande ska hon gives få. 
Som jag redan börjar förbereda till (såklart). Haha 
 
 
Som sagt vi lever, mår bra och att bloggandet kan sättas igång som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0