att vara stolt

Det har skett en hel del med kroppen genom åren. Jag kan ju lova att min kropp har fått tagit en hel del.

Men jag är ohört tacksam för min kropp, som har gett mig möjligheten att bära mina två barn.

Både i och utanför. Kunnat amma och tagit hand om det viktigaste i mitt liv.

Så jag ska vara stolt över min kropp.

Även om jag inte har några magmuskler som ses av ögat, har kärlekshandtag, bristningar och hängtuttar. Men jag är stark nog att ta hand om mina barn, mig själv och allt i min omgivning.

När tiden finns så blir det en dejt med baddräkten eller träningskläderna. Att träna är

Dedet bästa jag kan ge min kropp.

Det förtjänar jag.

Men det ska inte vara någon hets,

stress eller måsten.

  

Så här ser vi alla skillnaden.

en liten förändring att vara tacksam över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0