Lärdom

 
 Nya säng till båda,
helt olika vad dom är vana vid. 
Så igår var det verkligen ingen bra start i dom nya sängarna. Varken jag eller Fredrik orkade inte, tålamodet fanns det inget kvar av. 
Vart bara rörigt och bråkigt. 
En nattning på två timmar,
som annars tar 20 min. 
 
Idag när Kevin behövde sova middag,
Ellie minst lika trött.
Så istället för att ta den där lång promenaden som vi alltid gör. Fick det bli i sängen. 
Vart ändå fel för Ellie som inte sover om dagarna, hon myser fint i vagnen en stund sedan tar hon cykeln. 
 
Men nu när jag la dom i sängen var det inget bråk, ledsna barn eller otåliga föräldrar. Dom båda somna efter 10 min. Lugna föräldrar och inga över trötta barn, ja då blir nattningen bättre. 
 
Hoppas kvällens nattning blir lika bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0