En ny livstil

Jag måste verkligen börja ge mig själv beröm så som jag har kämpat med att få igång träningen.
I 11 dagar har jag tränat varje dag. 
Även om jag har varit galet trött, i kropp och själ. Rent av utmattad.
Men ändå har jag gjort det, 40 min hemma träning eller när Fredrik varit hemma så har det blivit simning. Efter varje pass så har det känns helt fantastiskt grymt. 

Jaaa det förtjänar en klapp på axeln. Om sanningen ska fram så vill jag verkligen inte gå tillbaka till innan. Så att peppa mig själv till träning är det enda sättet att inte gå tillbaka till gamla vanor.



Förutom träningen så har jag väldigt svårt med mat.
Många säger - jag är verkligen ingen frukost människa. 
Det är väldigt förståligt, tycker många.

Jag är verkligen en frukost människa, älskar frukost.
Godaste och bästa måltiden på dygnet. 
Men däremot är jag ingen lunch människa, jag tycker det är så värdelöst (ja hur det nu mat kan vara det?!). Ser det som en onödig måltid för att jag inte varken är sugen eller hungrig lunchtid. 
Jag blir hungrig vid 15-16 och vi käkar middag kl 17-18. 

Därför passade C9 mig väldigt bra med att bara dricka en måltidsersättning till lunch. Vilket jag nu tänker fortsätta med. 
Just för att jag inte klara av att bara leva på frukost och middag. 
Så det kommer bli en beställning på bara måltidsersättning ifrån forever living. As gott och blir fantastiskt goda smoothies dessutom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0