Cocker spaniel


Jag har väldigt länge velat ha en brun/beige engelsk cocker spaniel. 
Renrasig hona med stamtavla.
Otroligt fin ras med många fina egenskaper. 
Anledningen är rätt självisk.
För att jag vill ha en hund som jag kan träna lydnad med, ställa ut på utställningar och ev få en kull valpar. 
Bara för att det är så kul. 

Vi har två fina hundar, det har vi.
Nu kommer MEN:ET.  
Zelda är upplärd av min mamma.
Hon har vi delad vårdnad på. 
Rocky är en Tibbe och 
det är en väldigt svår ras. 
- en tibbe kommer när en tibbe är klar. 
Innan vi skaffa Rocky var planen på att vi skulle skaffa en cocker spaniel. 
Men så träffade vi på Rocky i stavsnäs av en slump och frågan kom upp om vi ville ha han. Hur kunde vi säga nej till det lilla pyret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0