Allt ska hända samtidigt

(null)

Jag har hela huvudet full med saker och en massa saker i gång. 
Klart det känns som om man aldrig blir klar och hinner med allt. Men de går framåt! 

Har tömma mobil på 1600 bilder och kameran på 600 bilder. Överkörningen och sorterningem av bilderna tar sån fruktansvärd lång tid! 
Men nu va de klart och jag svår att aldrig mer vänta så länge med att föra över bilderna igen...

Fröknarnas presenter är ÄNTLIGEN klara, behöver bara slå in de. Hoppas presenterna blir uppskattade, iallafall lite. 
Årets tema är jordgubb.

Har även slängt ihop en nedräkningskalender. 
För varje dag har jag fått höra "hur många dagar är det kvar".  Nu är det ett minneblott, skönt skönt! 

Oavsett så ska jag försöka slänga upp lite bilder på allt i veckan! 

Hmm något mer spännande?
Bilen är sommarstädad både insidan och utsidan.
Tänk om lägenheten kunde få en dejt med tvättsvabben. 
hm ska nog muta barnen med chokladbollar igen 🙈🤣! 

Även börjat fixa naglarna hos en tjej ihop om att någon gång få långa och fina naglar. 
Så snart ska jag äntligen fixa fransarnas! Det är något jag verkligen har saknat. 

Skriv ett jaa, om ni orkade igenom allt 🙈
Så tack till alla som följer vår röriga resa i livet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaa!

2019-06-03 @ 13:43:17
Postat av: Anonym

Ja

2019-06-03 @ 14:29:41
Postat av: Gullstrand

Ja

2019-06-04 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0