5 fakta om mig på 5 dagar

Då var vi inne på dag 5. Alltså sista faktan om mig på denna utmaning. 

   
Jag är nog den veligaste personen någonsin angående jobb. 
Jag har även pluggat upp vissa betyg bara för att det kan vara bra att ha en grund om jag nu behöver det för att hoppa på en utbildning som kräver det. Jag kan ibland känna att jag inte riktigt passar in på något yrke.

Bageri och konditor är jag total färdig med. 
Lär krävas en hel del för att jag ska börja jobba med det.  Dåliga tider, tungt för ryggen, sjukt tråkigt då det bli massproduktion samt många andra anledningar som fått mig att inte vilja gå tillbaka till den branchen. 
Jag älskar att baka och kommer inte sluta med det.  Men då sker det på mina villkor. 

Barn och jag klickar väldigt bra, tydligen . Men jag vill inte jobba med det.  Jag älskar att jag ha fått möjligheten att jobba med barn i många olika åldrar, barn är givande och glädje.   Men jag vill nog något mer, något nytt.

(null)

Jag är lite inne på en florist utbildning. Vi får se i höst hur det blir med den saken.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0